понеделник, 21 октомври 2019 г.



Казвам се Лилия Евтимова - Алексиева, за тези, които не ме познават. Завърших с отличие висше образование -Българска филология. 
От 10 години се занимавам с медии, младежки дейности, политика, образование.

Днес масово се наблюдава апатичност на младото поколение не само към политиката, а и към всякаква обществена активност. Преди десетина години убеждавах своите приятели и връстници, че развитието на Кюстендил зависи и от нас. Че ние сме хората, които могат да зададат дневния ред на това, което искаме да се случи в нашия роден град, стига да намерим правилната форма. А такива има достатъчно. Кандидат съм за общински съветник, за да покажа на всички тях, че когато човек има желание, намира правилния път, по който да го осъществи.
А Кюстендил е прекрасен град, в
който прекаленото спокойствие те убива /съжалявам за силната дума/. Празни улици, с празни погледи в очите на хората. Всеки се е свил в собствения си свят и не се интересува от заобикалящото го. Няма да излъжа, ако кажа, че е жалко, че приятелите ми заминаха да живеят в София, а някои в чужбина. Сами си отговорете защо!
Кое трябва да се промени в Кюстендил лично според Вас?
На база на природните и културни дадености, в Кюстендил не можа да се развие туризма, за съжаление. Моето средно образование завърших в ПГИМ“ Йордан Захариев“ със специалност Мениджмънт в хотелиерството именно, защото смятах, че това е бъдещето на града ни. В Кюстендил се намират 4 от 100 – те национални исторически обекта, имаме лековита минерална вода, в подножието сме на прекрасна планина… И какво от това?!
Иска ми се Кюстендил да се
развива в посока не само СПА дестинация, а и в сферата на културния туризъм. Иска ми се общината да осигури условия за привличане на реални инвеститори във всякакви сфери, които биха разкрили достатъчно работни места, за да се върнат част от хората, търсещи препитание другаде, а и защо не и на хора от съседните общини. За никого не е тайна, че десетки пътуват ежедневно и работят в София, Благоевград и други общини. На две граници сме, а благодарение на това единствено ходим на пазар в Босилеград и Крива паланка…
Кое ще е първото нещо, което ще направите, ако бъдете избран?
Приемна с граждани по населени места. Не, че не съм запозната с проблемите – в селата това са проблем с водата, боклука, дупките и т.н.

 Една птичка пролет не прави, както е казал народа. Надявам се в ОС, не само от коалиция „БСП ЗА БЪЛГАРИЯ“, а и от останалите кандидатски листи, да влязат хора, които наистина искат нещо тук да се случва реално. Бих искала да работя в сферата на младежката, а защо не и социалната политика, а моя болна тема е образованието.

Чувала съм, че един мандат общинският съветник се учи- в
кръга на шегата, разбира се. Всеки, който ме познава, знае, че съм човек, който държи на думата си. Ако моите съграждани, ми гласуват доверие на 27 октомври 2019 г., бих работила така в ОС, че да мога да застана с чисто сърце пред хората, които са ме избрали. Не е време за гръмки обещания, време е за сериозна работа.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops